Poštovani članovi, sajtu je vraćena potpuna funkcionalnost oko registracije naloga, provere koji vam je korisnički nalog i resetovanja šifre.
- Ako Mensi niste prijavili @hotmail.com adresu, pošaljite e-mail na web@mensa.rs sa vašim podacima i otklonićemo problem.
- Ako koristite @hotmail.com, @outlook.com, @live.com ili slicnu adresu na Microsoft-ovim serverima, čiji serveri na kvarno prime ali ne proslede e-mail-ove sa našeg domena, rešenja su sledeca:
1. Dok ste ulogovani preko web-a u Hotmail/Outlook sajtu:Klilknete na ikonicu ključ+matica->More mail settings->Safe and blocked senders->Add the domain your sending domain to this section and test
2.ili promena e-mail adrese na ne-hotmail adresu, pre registracije. Ažuriranje podataka se obavlja slanjem poruke, u kojoj je potrebno navesti podatke kojima treba da budu zamenjeni podaci koji su ranije navedeni, na adresu podaci@mensa.rs, sa vaše @hotmail.com adrese.Hvala na strpljenju.
Hvala na strpljenju.